Tuesday, December 31, 2013

Ch-ch-ch-ch-Changes

שמעתי שלכל הילדים המא-גניבים יש רשימת החלטות לשנה החדשה. אז בתור זונת חברה קונפורמיסטית נעניתי לפעיית העדר והכנתי לי אחת משל עצמי.
ובכן, הרי היא לפניכם:

# להתחיל לקחת שיעורי ציור
# להתחיל לקחת שיעורי נהיגה (קדימה, יוני, תצחק. I double motherfucking dare you!)
# להתחיל לקחת את עצמי ברצינות
# להפסיק לקחת אנשים אחרים ברצינות
# לא להתחיל לקחת: קראק, קוקאין, הרואין, סמי הרזיה או כל חומר אחר שהדמויות ברקוויאם לחלום אי פעם נגעו בו* (ר' תחילת פוסט קודם).
# לסדר סוף סוף את ערימת הניירת על השולחן שלי (הי, אז אני אופטימית- תתבעו אותי)
# ליצור לפחות קומיקס אחד לחודש
# לתפור את הכפתור בז'קט הקטיפה האפור שלי
# ללמוד לקלל בסינית כמו 吸牛 קפטן מלקולם
# להמציא כמה שיותר ביטויי הפתעה סוטים במיוחד ("זרג מיובל של פיל אפריקאי! הקפה הזה נפלא!")
# לחזור לקרוא קלאסיקות
# לכתוב יותר רשימות. מסתבר שזה כיף
















* פרט לקפה. כי תרדמת זה לא פרודוקטיבי.

No comments:

Post a Comment

תודה שהגבתם. או משהו.