Friday, October 19, 2012

לפני שמתחילים

אז ככה. לפני שאתחיל להוציא תסכולים, עצבים ופרצי השראה נדירים, חשתי צורך להבהיר נקודות מספר. ראשית כל, כדי לא להשאיר מקום לטעויות, אני מצהירה בגלוי: אני לא אדם נחמד. אני נוטה לדבר (ולהקליד) בטון מאד לא ידידותי כלפי אנשים מסוימים, ומרבה להפגין עדינות של נהג משאית ורגישות של מערבל בטון. ואני נוירוטית. וחסרת סבלנות. בעיקר כלפי אידיוטים. אז בכל פעם שתרצו להאשים אותי בכך שאני כלבה מתנשאת, נבזית ונטולת כל סימפתיה לשאר המין האנושי, אני אוכל להגיד שזה בדיוק מה שאמרתי מלכתחילה. אז תמצאו לעצמכם נקודות מקוריות יותר להבהיר.
שנית, אף אחד לא משלם לי כדי שאעשה את עצמי נחמדה, ועל כן אני לא רואה סיבה להסתיר את חוסר החיבה שלי לאנושות ככלל ולאנשים ספציפיים בפרט. אני מחייכת מספיק מחוץ לבלוג. ואומרת בוקר טוב. ועונה לשאלות דביליות. ונמנעת מאלימות, גם כשהיא מתבקשת. (כי אני יודעת לשלוט ביצרים הפנימיים שלי, וללא כל קשר לעובדה שאני רבע עוף מינוס העור ולא נמצאת בעמדה שמאפשרת לי להיכנס לקונפליקטים אלימים).
בנוסף, אין לי הרבה סבלנות לאנשים עדינים מדי. לרוב אני שומרת על שפה נקיה (יחסית), אבל כשאני רוצה להגיד שנשבר לי הזין, אני אומרת שנשבר לי הזין. ואני עשויה לרצות לתאר בפרוטרוט את איבריהם המוצנעים של כל בני משפחתם של אנשים כאלה ואחרים. ואני אעשה את זה. ואספר במה עוסקות אמהותיהם, אחיותיהם והדודנים החורגים שלהם. כי אני אדם יצירתי.
ולפעמים סתם מתחשק לי להיות מטונפת, אפילו כשאני רגועה (או לכל הפחות לא נמצאת במוד פצצה מתקתקת. או לא לגמרי שם. נו, אתם יודעים, כשאני לא לגמרי בהכרה). כי זה עשוי לשעשע אותי. וחשוב לי מאד לשעשע את עצמי. זה מה שעוזר לי להיות אדם כל כך נוח וחביב. שוב, יחסית. תחשבו לאיזה מצב הייתי מידרדרת לולא היכולת שלי להגיד "that's what she said" בכל פעם שאני שומעת את המילים "ארוך", "קשה", או "גרביל".
בכל אופן, יש לא מעט אנשים שמשום מה החליטו לחבב אותי, אז ככל הנראה אני לא אדם נוראי לחלוטין. לפחות חלק מהזמן. איכשהו יוצא שרוב האנשים שלא אוהבים אותי, הם גם אנשים שמראש לא הייתי מתקרבת אליהם מעבר למרחק הנחוץ לי כדי לטפוח על קודקודם עם נבוט, בכל העוצמה העומדת לרשותו של רבע עוף (מינוס העור). כך שאם בשלב זה אני מפסידה קהל קוראים משמעותי (1.7 מתוך 2 האנשים שאי פעם יעיינו בבלוג הזה), אני מניחה שזה לא ידיר מנוחה מעיני. לא לאורך זמן, על כל פנים.
אני מניחה שעכשיו אוכל ללכת לישון בראש שקט.

No comments:

Post a Comment

תודה שהגבתם. או משהו.